Tuna Gümrük Müşavirliği müşteri beklenti ihtiyaç ve memnuniyetlerin arttırılmasını öngören dünyaca kabul görmüş bir kalite yönetim sistemi belgesine sahiptir, ISO 9001 esas olarak bir kontrol mekanizmasıdır. Tuna’nın bu standarda sahip olmasının amacı oluşabilecek hata ve kusurları önlemektir.
Bilgi varlıklarımızın güvenliğinin sağlanması, iş süreçlerinde etkin doğru hızlı ve erişim yetkileri gözetilerek güvenli bir biçimde kullanılması şirketimizin kurulduğu günden beri üzerinde önemle durduğu yönetim politikalarından biridir. Tuna bu yönetim sistemine 2015 yılı itibari ile ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi eğitim ve belgelendirme çalışmalarını tamamlamış bulunmaktadır. Tuna Müşteri istek ve beklentilerine önem veren, müşteri memnuniyetini ölçmek için etkin yöntemlere sahip olan, müşteri şikâyetlerini değerlendirip yeni yaklaşımlar sunan Tuna, müşterilerinin şikâyet ve taleplerini karşılamak, kalite standartlarını daha ileri taşımak amacı ile ve müşteri ilişkileri politikasıyla ISO 10002 Müşteri Memnuniyet ve Şikâyetleri Yönetim Sistemi Belgesini 2018 yılı itibarı ile belgelendirmiştir.